Informació

Amb l’anterior PAC vam triar les cerques que havíem d’utilitzar de les que vam compartir al Zotero, aquestes cerques de moment ens han sigut útils per anar confeccionant els apartats que hem realitzat fins al moment. Trobo que les pàgines que més llum ens aporten són les de la enciclopèdia, la de lletrA i la de l’xtec.anunciese

Sincerament: em fa patir l’apartat de les literatures europees, perquè a mida que vaig mirant pàgines i treballant els materials estic veient que la informació que tenim és ben poca, però em sembla que serà suficient, a veure quan estem concloent el tema si no ens cal buscar algun material més de suport…

Tota la informació m’ha semblat l’adequada i la més coherent pel tema que hem triat encara que hi trobo a faltar algun material més dens, que es fiqui de ple en la temàtica que toquem i amb la perspectiva que la tractem, amb això vull dir que hem trobat materials que tracten cada apartat d’aquells que hem decidit treballar, però no tenim cap material que toqui tota la nostra feina de forma transversal.

Deixa un comentari

Filed under Autoavaluació projecte

Deixa un comentari

